BERMADAH LEW KITA YE ?

                 ASSALAMUALAIKUM ...


                 alololo , ape khabar baby2 semua ? sihat tak ? mummy tak bape nak sihat lah sayang .. daddy asyik tinggal mummy je tau , kesian mummy duk umah sowang2 . hukhukk , daddy jahat daddy jahat ! ahhahaha , amacam ? manja tak ? aww .. hihii .. aku tak bape sihat hari ni , tak tau pahal tak sedap badan . huii , tapi tetap gagah nak menaip ni . huhuuu ,..

                err , maaf lah .. shuk ta de . die g mamam BBQ . . ho , time ni laa aku memandai on lappy sementara idea berkumandang kat otak aku ni . huhuii .. jap g die balik dah nak mesej die plak kan . hehehe .. lawa tak button follow and dashboard aku ? hihii .. kalau nak kacitau . kalau tak nak go dai eh. hahaha , gurau je beb . aku terpengaruh dengan bebudak facebook .

               dorang slalu ada perkataan baru . contoh : go dai , watafak , watlekwatpis , macam2 laa . terkadang aku rasa kelakar . ada pulak tadi bagi teka teki nape anak babi jalan tunduk ? adoi . aku cakap kat mak aku , mak aku jawab ar , hidung babi kann besar , lau die dongak op koz masuk air or binatang dalam hidung , tak pasal2 mati . hahahaha , mak aku pun macam2 .

              tak cukup dengan tu , aku g tanye father plak , father2 , ceheceh ! bajet omputih gituw ! aku tnye la ayah aku , abah , nape anak babi jalan tunduk ? ceh , ayah aku spontan je jawab , 'ikut mak die la' . humaihh . abah abah .. faktor keturunan agak nye ? apa2 pun bukan tu yang aku nak sampaikan . hehehe .. hari ni aku bosan , dari petang shuk melancong g ts la , g bbq la . huhuu , tapi tak pe , sebagai awek yang memahami aku merajuk tadi ! bhahahaha .. ta de la .. saje manje2 . hey there , gediks nya you ! ahaks ..

             kesah ke ? gedik dengan pakwe aku je , tak kacau balak kome pungg ! hihii .. bosang benoo . macam ? terengganu + perak . hahahaa .. apa apa pung aku bahagia ngat ngat dengan shuk ye buSHUK ! huhuu , pe lagi aku bersantai dengan pesbuk ahh , hehe .. like sana suka sini . bosang bosang gitu ! hhuuhuu .

             satu lagi hal yang buat aku rindu , aku nak keluar dengan shuk , tapi kete mak aku lak masuk bengkel . haiyyak ! manyak susa woo ... hahaha , berangan macam2 dah ni .. huhui , dalam bosan bosan aku , sempat lagi aku reka sikik sikik the panttun of mia hanny zhalyfah . bukan the phantom ye ? sefuck (sepak) jugak kang . tatkala rindu menyapa lah katakan . ha ! jangan sebok aku nak bjiwang . ni nama nyaa sastera . tak sia sia ayah aku anta sekulah ! uhuitzz .. ni menggambarkan sejak aku putuz dengan plastik sampailah aku bertemu shuk . aww awww :)


         kau pergi tanpa menolehku disini,                           
           membawa bersama luka dihati.
        maafkan kesilapan ku ini,
           sesungguhnya bukan pintaku begini .                     

         kenangan sukar dilupuskan ,
            berlumba-lumba menyesakkan fikiran.
         sesekali terbabas dari landasan,
             moga tiada yang terkilan.
      
          andainya kiambang telah bertaut,
              pasti kumbang akan menghisap madunya.
           andai hati telah terpaut,
               memang amat mengharap cintanya .

          tidak mungkin cinta akan menghilang,
            bila kuntum rindu kian berkembang.
         sentuhan kasih berlagu di hati,
             pelangi cinta muncul kembali .

            sekuntum mawar putih ,
               sedang mekar di mahligai cinta.
           sekeping hati sedang merintih,
                terasa rindu mencengkam jiwa.

            daun-daun layu berselerakan ,
               putik-putik bunga sedang berkembang.
           buah-buah baru kemanisan,
              jendela rindu melayang-layang.
           berdetak bersama rentak jantungku ,
               hanya untuk menyatakan...
            aku teramat merindui dirimu .

   haaa , amacam ? hihiii .. baca dengan hati , bukan membuta tuli okay . hihii , malu le pulak . terasa diri ini jiwang sekali . kesah ? hehe .. thankyouu guys , nak komen , komen lahh . malas nak komen kat bawah , kat shoutbox pun takpe kay sayang ? tak nak komen tak kisah . huhuu . tapi aku sure shuk konfem komen lepas baca ni . kita tunggu dan lihat pe komen daddy ye baby baby semua ? aww , chaww !

          

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !