SAYA MERAJUK BUAT KALI PERTAMA :O

                 ASSALAMUALAIKUM ,


                 kum ape? kumbet , bet ape? betmen , men ape? mentol , tol ape? tolak , lak ape ?laksa , sa ape ? satu , tu ape ? tunang , nang ape ? nangka , ka ape ? kayu , u ape ? u SHUT UP ! hahaha , ingat lagi tak lagu ni ? teringat aku zaman bebudak duluu . fames lagu nii , kalau korang tak tau . no komen . lagu ni best gak ..

                korang pe habaq ? sihat ke ? hihii , nak tahu pahal aku nyanyi lagu tu ? aku merajuk dengan shuk .. alaa , mula lah perangai bebudak aku . walau pun titew merajuk titew tetap rock tauu .. hukhukhukk . hehehee , geram gak aku die tinggal aku . actually tak de la besar sangat masalah tuu . hahaha , aku je tacing lebey lebey , biasaa laa .. hahaa . maybe aku tak bape nak sihat kot ? mood berubah rubah giteww :D

               hehehe , bukan ape tau . aku ase nak jerit jee . pinggang aku belah kiri sakit nak mampus ! kepala sakit , memang tak sedap badan lah .. hemmm ... tapi fikir2 balik tak baik buat shuk macam ni . huhuu ..maafkan mia  ye sayang ? tacingg sebab shuk iply mesej lambat2 . macam tak hirau je kat miaa .

              hehe , jujur .. memang aku maraa . sebab sayang aku balas mesej lambat . tau laa die g mid .. aku ni , pkiy bukan2 plak , tambah lagi sakit otak aku .. hemm , aku g pkiy mamat ni kuar ngan gurl len laa , ape laa .. tu nasib bek die anta mesej 'sori' dua kali , kalau lebih dah layak wat lagu sorry sorry-superjunior dah . haiihhh .. ape2 pun , maaf kan mia . sebab sengkek sangat pemikiran .

           huhuu , rindu sebenar nyaa . 2 hari dah asyik kena tinggal . hari ni full seharian tak dapat mesej . emm ,. tak ape laa .. buang yang keruh ambil yang jernihh . kalau nak layan merajuk aku ... memang botak lah si shuk tu . ape yang pelik , die rilek je .. hahaahaa .. sayang abang mintak maaf . that's all :D
santai betul ... haii .. kita maafkan ... sekian ~

           habis bab tu , tadi abang saudara aku datang umaa , hehe , tahukah anda ? aku suka abg shahrul ni , minat mukaa je .. lagipun die ni baik , alim giteww .. hihii .. dia dah kawinngg okayyy! DAH KAWIN . bini dia lawaa gebu gilaa . huhuuii .. die tu ramah orang nyee . minat meow macam aku gak . actually aku tak de cite , bhahaha .. kesiang korangg . mood aku tak bape nak ade untuk menulis mahupun menaip . emm , kedua kali nya , sekian ~ :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !