ASSALAMUALAIKUM ^_^


                     hip hip horeeyyy :) , amboi lamaa sungguh beta tak update belog .. dua hari kate ko  , humaiih , resah dan gelisah gitu .. ho , klau dah dua hari , opkoz karangan form 5 lah . bhahaha ,, insyaallah , terpulang gak kepada idea aku .. selama dua hari aku tak de korang ape buat ? huhui , sehat ke tak ? aku sihat alhamdulillah .. amoi , kena amik berat lorhh .. betui tak betui tak ?

                 hihiii , hemm .. dua hari ni , ada dugaan yang betul2 aku cuak nak hadapi .. serius beb , cuakk gilaaa .. apa2 pun , thankyou kat atikah sebab selamat kan aku dari mamat A yang aku cite tempoh hari . hemm , nasib baik tak jadi apa2 . aku ada chat dengan tikah , pasal mamat A tu la .. soh tikah nyamar jadi sape2 je cakap kat mamat tu jgn ggu aku , ye ar . aku cuak takut2 ayat die yg mesej aku tu mencairkan aku , bukan lah aku tak sayang kat shuk , but kan setan dimana2 . takut jugak . tu yang aku pkiy .kita tak tau ape yang nak jadi kan ? so aku kena bukak minda aku pkiy sejauh tu .

              huhu , shuk g on fb aku n tbace chat of us , tu yang bagai petir je shuk tanya aku macam2 .. sumpah aku takut hilang shuk , kalau aku kat tempat die pun aku wat benda yang samaa gak . mestilah ragu2 kan , tang ayat yg cair tu , opkoz risau .. die tak yakin dengan aku , peh , macam2 aku cakap nak yakinkan die . takut tol aku .. alhamdulillah ... nsib baik die dah okay :) hmm , ayat die yang aku ingat sampai skang ni ' perasaan abg takkan berubah walaupun ade dugaan macam td, until me die , abg cintakan ayg sampai akhir ayat abg'. huhui , senang nya dalam hati :) hohoo .. alhamdulillah , thankyou allah .

         sejak dari tu makin rapat kitorang , syukur lah , ape yang aku nak tekankan kat sini , setiap yg berlaku adaa hikmah nya . huhuu .. ceh2 , dua hari aku bekepit je tau dengan fon . mesej tanpa henti .. bestt sangat2 ! aw aww , suka betull , hehehe .. buSHUK , lu betul2 rembat hati wa beb , wa cinta samaa lu ! hahaha , waa , manyak langsi ini amoi . cakap selupa itu filem k.l gangster meyh !huhuu , nak tau pahal aku cakap camtu ? kekadang aku n shuk pkai wa lu , sweet gila doh ! bertukar2 plak . uhui . sat abg sat yayah sat sayang . hehee , bahagia sungguh !

         thankyou shuk . ha , aku nak dating dengan diaa .. oyeah oyeah .! tapi tak  tau lg bila , aku perlukan pas dari mak aku je .. die bagi aku on . hehehe , date kali ni masing2 dah janji nak wat dating yang perfect ! ye ar , ari tu kuar sejam je kot , so kali ni nak g karoke la .. makan sama2 .. ala macam yang korang selalu kuar dengan pakwes2 korang . kami pun angankan yang indah jugak .. biar la kali ni dapat luangkan masaa lebih sikik kan , huhuu .. insyaallah . apa2 nanti aku blogging ! tapi tak sure la dapat blogging slalu , ye la . dah bulan doblas nihh , aku kena study sikik2 form 4 .

         huhuu . takut tol . result pmr nak kuar dah tak lama lagi . kalau dapat baik , aku bagi tau , kalau agak teruk aku simpan dalam almari wat kenangan . ahahaha .. buruk siku betui ! huhuu .. haa , baru2 ni aku aada belajar naik moto , puih ! letih gak .. dua hari dah aku belajar dengan sepupu . ikotkan ati aku tak mauu , tapi malu beb ! bebudak dajah 6 lebih ketot dari aku punngg rilek pat nam je bawak motoo , bukan kate dajah 6 , adik sepupu wa yang dajah 3 tu siap bawak adik die yg baru pas sunat g jalan2 satu kampung .. pehhh .. jatuh air muka gangster macam waa beb ! awww !

         hari pertama bawak tu menjerit gak aku time nak belok , peh hari kedue bawak macam expert dah . tapi sayang start moto pun tak retii . bhahahaha .. bukan tu je , aku bawak just handle handle je , sepupu aku yang dok belakang tu yang tahan kaki kalau aku break . huhui , komon lah miaa , sampai bilaa nak pandai lau macam tu . kelakar tol ! haishhh .. lucu bila ingatkan .. bapak aku memerli je .. die soh aku g kedai naik moto , aku jeling panas je . baru dua hari aku belajar , lebih2 lak die soh aku bawak . hahahaa .. tapi kena berani laa .. hmm ..wish me good luck eh ? #aku takut jatuh sebenarnya :)

#maaf entri kali ni aku tak tau menarik ke tak . huhuiiiii
         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !