MAKIN HARI MAKIN BANYAK DUGAAN ~

               ASSALAMUALAIKUMM ?
                                                               #waalaikummussalam :)


~KETIKA MIMPIMU , YANG BEGITU INDAH . TAK PERNAH TERWUJUD , YA SUDAHLAH..
  SAAT KAU BERLARI , MENGEJAR ANGANMU , YG TAK PERNAH SAMPAI  YA SUDAHLAH.
 APAPUN YANG TERJADI , KU KAN SLALU ADA UNTUKMU ..
 JANGANLAH KAU BERSEDIH , COZ EVERYTHINGS GONNA BE OKAY :)

                 hihii , itula permulaan entri kali ni . sungguh , lagu ni membawa seribu satu makna dalam hubungan aku and shukri , nak tau nape aku cakap macamtu ? sebab aku dgn shuk sama2 setuju untuk wat lagu ni , lagu tema untuk cinta kami . makna nya , lagu ni special untuk kitorang , dengar je lagu ni , teringat kat dia , macmtu jugak dia , bila saja dengar lagu ni , maka teringat lah aku .

               tu function nye lagu dalam sesebuah hubungan . huhuuu .. lagu yang ada makna , jangan la g letak lagu 'bila cinta didusta' or any sad song kay ? make sure lagu yang korang nak pilih tu lagu yang sedap didengar , makna nya pun mendalam . n lirik die dah tentu tentu lah korang nak tujukan kat pasangan korang kan ? hehee , bayangkan la korang bg lirik lagu that should be kat aweks/pakwes korang , mesti dorang ingat korang tkenang exgf/bf . betul tak ?

              hihiii , yang aku merah kan kat lirik tu , aku nak tujukan khas buat shuk . sebab die la aku kenal lagu ya sudahlah ni . hihii , ingat lagi die nyanyi untuk aku , amboi kemain suweet lagi suara . romantis gitu . hikhuik , ha , antara soalan lazim yang aku wat kongklusyen setelah aku kapel , mesti korang akan tanya kat pasangan korang , kalau korang mati apa pasangan korang akan buat ? ha dari situ la pasangan korang bermadah pujangga . betul tak ? ada jugak sesetengah yang melenting langsung merajuk . macam aku ! hahaha , aku tak suka ckp pasal mati .

          tadi pun aku merajuk la jugak , tapi aku jawab gak . ni jawapan aku 'ayg tak terpikiy pun sampai situ , tapi kalau kita putus sekali pun , ayg tak nak kapel dah . biarlah abg jadi sweet memori dalam hidup ayg :) ' terer tak aku ? hehe , tapi tu tulus dari hati kay . bukan ayat semata-mata . bila aku tanya dia , kalau aku mati cemana pulak ? nak tahu jawapan dia ? ni diaa ' abg gali balik kubur ayg , amik ayg simpan dalam bilik abg' humaihh , dahsyat tol . hari ni die banyak melawak dengan aku , sampai aku rasa nak je merajuk , hehe ,

         ye ar soalan cenggitu pun melawak lagi , haih , elelele , sikik2 merajuk . bese la kan ? kapel merajuk . kalau kawan dah lama aku tabuh . hahaha , gangsternyeee ~ merajuk sebab nak kan perhatian , tak gitu ? cemburu sebab terlalu sayang . itu lah function merajuk n cemburu dalam cinta ni , tapi jangan lebih2 pulaa . kang kene pelempang , sumpah aku tak tanggung ! hehe .. hemm , hubungan aku so far so good . alhamdulillah .

         shukri amat membahagiakan . tiap kali dia mesej , jantung aku dupdapdupdap doh ! ye ar , kalau tak dupdapdupdap makna nya aku tak bernyawa la wei . hahaha , ha , cakap pasal nyawa ni , korang ada dengar tak 'aku tak leh hidup tanpa kau sayang' ayat kapel lah ni kan . heyy , korang nak nipu pun pada2 lah .. orang tak ley idup tanpa oksigen . tu yang penting tahu ? kalau ye pun kata lah 'tak semangat lah hidup orang kalau tak de die' hihi , manja2 gitu !

         dalam bahagia ada durinya sayang ... aku amat membenci ex boyfriend aku yg skang datang nak tagih balik cinta aku . amboi cam dalam deramaa beb ! hihi , tapi ni memang betul . aku tensyen la .. tiap2 malam mamat tu mesej aku . ganggu ! huish , korang ada cara tak ? aku takkan serahkan kat shuk walaupun dia berhak . sebab aku tak nak kang ada yang bermasam muka ke , gaduh ke . ex aku tu pun kepala hangin jugak . aku sayang shuk . tak mau la die yang serabuk pasal hal ni . hhiihii , amboi menggunung betul perasaan aku kat shuk ye !

          hiiihii , jeles jugak aku shuk tanya pasal ex gf die . sape tak jeles doh ! tadi aku ada terbaca status danial kat fb , die kate lelaki tak suka lelaki lain menghampiri or mendekati kekasihnya kerana terlalu apatah , aku dah lupa , itu tandanyaa lelaki tu dah jatuh cinta sangat2 kat kita . danial ni mesti ciplak kat buku remaja ni . hehehe . persoalan nya , ada tak shuk macam tu?  hehe , ada ! dengan boy dalam fb pun die dah jeles . hihii , pakwe korang ada takk ? ha cek cepat ! kuikuikui .. selamat mencuba :)

       ha ? ada anjing ikut korang ? rileks sayang ! anjing tu jinak . aku dah bagi die mamam whiskers dah . bhahahaa .. anjing tu comel , kalau ada kucing lama dah aku letak . tak pe anjing yang ni halal k . cursor anjing yang comel gitu ! esok aku tukar cursor lain plak . hehehee . k chaw cin chaw !

#banyak pulak aku bagi tau cara hannyshuk ni kapel ek , anyway korang nak rembat idea pon takpe :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !