apahal dia tu ?

             ASSALAMUALAIKUMM ?


               hihii , hi hi hi ! dah mamam ke belum sayang2 semua ni ? yang belum tu pegi mamam kay ? bukan mam , mamam . mam tu ada lain makna , iaitu mampos . sbb tu tak nak cakap mam . hihii , ingat tau ! jangan cakap mam kat aweks or pakwes . lain macam je tu :)

              hari ni , so hot eh ? tengahari tadi aku g kenduri , nak terbako aku . panas benoo gamaknye ye . nasib lah air sirap ais tu jadi superman aku , kalau takk .. huih ,dahagaa banget lah aku kat situ . hahaha , aku bukan unta okay ? ingat senang ke duk kat tengah2 panas gitu . unta je boleh bertahan . hihii

            bertambah hot lagi , apabila kedit aku tak up-up . siot tol , actually dah nak g dah kedai topap tuh . last2 , hujann melanda pulak . mak aku pon serba salah la nak berenti , maklum la demam aku tak kebah2 lagi , haha , time lalu kat depan kedai topap tu siap pikir2 lagi 'nak berenti ke tak nak , nak beranti ke tak nak ' tapi jalan gak sampai terlepas kedai tu . sakit hati jugak lah kan . tapi tu mak aku , takkan aku nak maki kot , nak tak nak kena sabar ,

            masakan pasal topap mau berantam sama ibu guwe dong . heheee ,takkan sama sekali okay ? saiya sayang ibuu saiya . kahkah .. then , tadi g surau , heheee , maal hijrah wey , korang tak sambot  ke ? op koz sambot en . hihii , aku terjumpa ex bf aku , amir ,bukan tu je . naim pon aku terserempak , okay ke tak dia SPM tu . rasanya okay , yee laa PMR staight A apatah lagii SPM . mamat tu imam muda aku . hensem , kulit diaa putih melepak , kacukan .. biasa lah . tapi shuk tetap dihati .

            tu memang tak dapat aku nafikan , alif aziz datang minang aku pun , belum tentu aku terima . sayang sangat kat yayah nii . hehee . biasa lah kan ? he's the first make me smile everyday . dengan ex aku , adaa je kesedihan melanda . tapi tak pa lah , perkara dah berlalu . bak kata pepatah 'barang yang lepas jangan dikenang , kalau dikenang merajuk lah hati' .

            soo untuk elakkan hati aku yang sensitip ni merajuk , baik aku tak yah kenang , lagipun kalau merajuk sape nak pujuk . kalau kedit ada boleh la ngadu2 kat yayah . hahahaa , tak de kedit plak mak ai , jiwa kacau !mana jiwa tak kacau , merata aku pegi , sume cakap pasal lagu ya sudah lah . teringat ar kat yayah , dia nyanyi lagu tu kat aku , dari first tau ! bukan sekerat2 . kalau boleh upload lama dah aku upload record tu . haih .. dengar kan aku sayang ~

 APAPUN YANG TERJADI, KU KAN SELALU ADA UNTUKMU .
 JANGAN LAH KAU BERSEDIH , CUZ EVERYTHINGS GONNA BE OKAY :)

          wah , part ni je dari tadi aku nyanyi , alah , yang tu je pun aku hafal . heheee ... i miss you so much yayah . bubu sayang yayah ketat2 ,rapat2 n sendat2 . mmmuuuuaaahhhh ! heee .. flying kis kat awak ! hehe , rindu tahap gaban dah nii , nasib bek dia call tadi , lagi 3 minit dia tak call , sure aku nangis . hihii . ha , berrkenaan tajuk kat ats tu , aku pelik dengan shuk , apahal die tu ? tak habis2 update status pesbuk pasal pompuan . mengapa saayang ? mengapa ? eii , macam aku ada masalah pulak .

          haha , and tadi baru jee aku tanyaa dia , nape update macam tu , dia kata sajee sebab die boring , hehee . and benda yang dia update semua fakta . betul jugakkan ? klau nak dibandingkan status lelaki dgn perempuan , perempuan suka luah perasaan kat fb . betul tak ? hihii , tapi kekadang  tu aku nak tergelak bilaa dia update status tu , lawak bagi aku . hahahaa , yelaa tengah hot bercintaa , semua nya indah . kan3 ? so , tak mustahil orang tengah bercinta asyik senyum sorang2 . sebab -CINTA ITU INDAH- . 

*ILOVEYOUBABY :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !