seronok plus sedih apaa jadinya ?

          ASSSSSSALAMUALAIKUMMM ?


               hangpa dah jawab salam ke belum ? kalau dah alhamdulillah , kalau belum , jawab cepattt ! hehee , adoyy , hari kedit abis pulakk ,. tak leh contact montact dengan shukri . uuhuui , bosan nak mampus .

              rinduu der , dialah tmpat kita manje3 kahkahkah , opcoz lah sedihkan ? sehari kot tak contact , tu pun die call tadi , mane puas ! hihii . bengang pun adaa , kirim topap kat akak , die balik boleh die kate lupa ? peh . sakit tol ati . tu laa makan semut bebanyak ag , mak soh makan nasi tak nak !

               hoo . adoi .. ta pe k , ari isnin ni dating dengan die ye mia . hihii ,. hepi pun adaa , sebab dapat lepak dengan geng-2 lamaa time dajah 6 dulu , iaitu faisal n saiful . hih , tak pasal2 dorang kutuk aku . sabar je laa . tapi memang best lah . dowang tak berubah ,

             bila lepak dgn dorang , alaa lepak dalam fb je kot ! hahaaa , datang balik la perangai aku . actually , perangai aku time dajah 6 mmg aku rapat dgn dorang nih ! hehe , time dajah 6 pun aku penah ponteng kelas , tapi g buat benda baik au , tolong cikgu kemas pusat sumber , yelaa , aku dulu pengawas . kesah ke ? hiihii , last2 guru kelas marah sbb kitaorg nak upsr dah , sumpah , sakit hati gila . huhu . tapi bila diingatkan balik , lucu pulak kan .hehehee .

            time pekse akhir tahun pun aku dengan faisal , n saiful termasuk faris , meniru . hohoo , bukan jahat k ? nakal je ..seronok gilaa , skang dah tak de dah perangai tu .. ahaahaa , skang ramai kate aku sopan . aku pun tak tau  cmane dorang nilai aku . sedangkan aku ni punya laahh kasar , *yeke ? hiihii , aku pendiam skang . dengan budak laki *kecuali pakwe spatah haram pun tak aku tak bcakap , kalau cakap pun if benda yg perlu je la . hehee .

          pelik aku . ah lantak ah , ape yang penting ? kerjasama ! hohoo .. mengarut sudah . totally hari ni aku rindu gilaa kat shuk :) ho , semlam aku tak sempat cakap sape menang en ?  MALAYSIA menang lah weh ! padan muka endon . benci3 . hahahaaa .. wlopon aku minat aktor randi pangalila tu . sbb die encem je . n lagu2 endon pon aku layan gak , alaa , lagu dorang best . biasa ah tuu

         macam justin bieber gak en ? aku bukan minat manaa kat dia , tapi lagu dia aku minat . jiwang doe .. ingat lagi aku nyanyi lagu "that should be me" kat shuk . dia kate sedap . hohoo , ala , pakwe mane nak cakap tak sedap kalau awek die nyanyi kan ? suara macam katak pun kate sedap . ye la , risau kalau awek tu tacing , elok2 besar hati awek dia , terus kecik hati tu . hahahaaa . betul la kan ?

         xD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !