HEY ! MENGAPA KAU MUNCUL KEMBALI ?

              ASSALAMUALAIKUMMM ..


                haiii haii haiii ! apa cita korang semua ? tak da cita ? alololo kesiannyaaa ... meh sini mia kongsi cerita mia eh ? sharing is caring tauu .. kena tahu tu . ha , awat pelik ? ada domo ? laa .. tu cursor la sayang , titew buat semalam . amboi kemain payah lagi . nasib lah kawan kita , fina membantu . jika tidak , tak tahu lah .. thanks ya fina ?

              siapa yang muncul kembali ? ohh , hehee .. ex aku .. cukup lah aku namakan dia A , bukan Alif ye , bukan plastik jugak . tapi ex aku yang keberapa entah . 3 kot ? lupa dah aku , maklumlah terlebih semut dalam badan . bhahahaa . tu la mak soh mamam nasi sebok nak ratah lauk je . hihiii .

             semalam time tengah syok tengok bola , ha sebelum tu baik aku cite pasal bola dulu . baru superrice kan ? * suprise* laju-laju nak g mane beb ? Keyyel (K.L) tak larii . jangan risau .. hahaha , siot tol kan ? minit2 terakhir plak bahrain scor . haiyya alassola betul la ! 3-2 der , mula2 tu aku dah syiok kata malaysia menang . las2 pakcik bahrain plak potong stim . haihhh . sabar je laa~ yang penting endon dah kalah . bhahahahaaa .

           ho , dah puas mengumpat pakcik bahrain , kita berbalik pada topik asal . semalam time aku tengok bola , A ni mesej aku , first2 hai . kau pkir aku nak layan ? balik kampung tanam jagung la . wat habeh kedit aku je iply msej die , banyak gak la mesej die anta . hihii , apakan daya aku sayang kedit aku lebih dari aku sayang A tu . aku lantak2 la , dalam pukul satu tu , die anta mesej yang die rindukan aku , sebabtu die wat camtu .

          menyirap je aku baca . rindu, mesej aku , dah tak de baru nak hargai . aku pandang hina betul lelaki macam tu . nampak sangat tak reti nak hargai perempuan . buat macam lampin pakai buang je . haih , tolonglah , aku harap pakwe2 yang membaca entri ni jangan jadi macam A . okay ? kalau nak gak g main jauh2 . fedap tol !

        ha , panjang umo . die anta lagi mesej hai . hushh . hihii , skang ni aku tengah mesej shuk , memang ta de la aku nak iply mesej haprak macam A kan ? hehhe , aku tanya lah shuk . ' tahu tak kenapa i selalu miss u ? ' die cakap tak , aku pun kate la .. sebab huruf i jauh sangat dengan huruf u , sebabtu i selalu miss u . hihuiii .. berputik lagi cinta malam ni .

         then die pun tanya aku . 'bubu tau tak nape i jatuh hati kat u?' aku pun jawab la , nape ? ni jawapan die ' sebab i rindu u , so bile da rindu , maka jadilah sayang , bila dah sayang , mekar lah cinta .. sebabtu sekarang i love u'  . aw awww ! meoowww ! hikhuik . kemain berbungaa aku dapat mesej die tadi .

         alhamdulillah , bahagia sungguh ! tengok la , ada je aku nak karang pasal shuk . hihii , ha , korang apa lagi ? nak amik idea di atas pun ok jugak . ekspesiali pakwe2 di luar sane . mengembang awek korang dah bagi ayat ni . tapi mau ikhlas dong ! jangan ayat kerana nafsu , or suka2 . tapi hantarlah ayat tu dengan perasaan cinta . insyaallah berkekalan . amboi macam dr fadzilah kamsah dah aku ni . hehehehe , k chaw !

             

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !