DI AMBANG KEBAHAGIAAN :)

            ASSALAMUALAIKUMmmMm :)

          
                hai kawan-kawan .. dah jawab salam ke belum ? klau belum cepat jawab , kalau tak nak jawab tu bukan kawan aku , kawan siapa ya ? tak tau ? meh aku bagi tau , kawan setang lehh . setang tu gapo mu dok tahu ? mu nii .. bahasa ganu ! setang is syaitan u know ? don't know jugak ? evil tahu evil ? tak tahu ? lantak kau la . layan kau tak cerita lah aku .

                 hahahaa .. amboi korang .. gelak noo . meh sini aku nak kongsi serba sedikik kebahagiaan yang aku lalui skang ni . demi allah , aku benar2 bahagia disamping shuk and family aku yang tersayang . hehehee , ceh , macam ucapan perdana menteri gamaknye ye yong ? haih , sat ganu sat perak . kesian korang .. kita guna bahasa keyyel ya? K.L ok . hihi , kalau tershamshul sikik2 tu maaf kan la k .

                 korang dengan bf korang ape cer ? aku ngan bf aku okay jer .. hahaahaa , korang nak tau tak , petang tadi shuk .. alaa shuk pakwe aku tu . hahahaa . macam nak mengumpat pulak ! adoi , shuk cakap 'will you marry me ?' lu wat jantung wa dupdapdupdap beb ! hahaha . siyezlii , seronok gila , bak kata johan , seorang seronok , kalau dah campur shuk duaronok, bila masuk korang , jadi beronok-ronok . hahahaha !

               ceh , aku pun tanya , 'are you kidding ?' die cakap die serius , 10 years akan datang lah . hahahaa , ceh , malas ambil pusing , dengan bangga nya aku jawab 'yes i do baby' aw awww , aku rasa nak melompat si katak lompat je waktu tu ! tapi aku masih ada harga diri . so aku sengih bagai ketam busuk .ketam je busuk , aku wangi kay ? hehehe ..actually , hari ni memang aku bahagia sangat2 .

              op koz la wey , dua hari tak mesej bagai 2 tahun lamanya .. tu yang jadi syok sangat hari ni , kau tau ? makcik yang jual topap kat aku amik untung lebih2 doh . kalau lebih aku tak kisah , ni lebih2 . aku beli topap kad rm10 , dia caj sampai rm12 . perh , terkejut kucing aku . *terkejut beruk tu  hina sangat* hahaha . aku pun tanya la , kalau rm 5 berapa ? dia jawab 6 hengget . mak aih makcik ni , macam die je buat kad topap tu . mahal bebeno . apakan daya , rindu punya pasal .. rm12 pon doblas laaa .

            hehehe , berbaloi-baloi *bagi aku* kalau topap tu mahal tapi dapat bersama yang tercinta dan tersayang . betul tak ? duit boleh dicari dikk , hati yang suci sukar dicari . cewahh . mana la aku nak cari orang cam shuk kalau dia tinggal kan aku . haih , tak dapat ku bayangkan . lantas dari itu aku selalu berdoa kepada ilahi ~

        'Ya Allah .. jika Muhammad Shukri Rosli adalah jodohku sehingga ke hari matiku, ENGKAU  dekatkanlah antara kami . permudahkanlah hubungan antara kami . Ya Allah , sekiranya jodoh kami tidak berkekalan , ENGKAU beri lah aku kekuatan menghadapinya . Namun ku mohon pada-MU ya Allah kekal kan lah hubungan kami ini . Sesungguhnya ya Allah , aku amat mencintainya .'

         AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN .


          eh , rileks rileks . jangan sehingga menitis air mata. -tu yang aku dapat time update entri ni- air mata bahagia yang tak dapat aku kawal lagi :) shuk , I LOVE YOU SO MUCH .

 #aku sayang jugak korang yang sudi membaca kisah aku :D thanks kawan2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !