HARUS KE ?

             ASSALAMUALAIKUMmM ??


                    heyy guys , huhuu , ape macam hari ni ? ada sihat ? kalau sihat alhamdulillah , kalau tak sihat g mamam ubat patt ! hihii , beta di sinii kurang sihat sebab beta gering , apa kebangang ayat tu . hehehe , aku demam lahh . bertambah demam lah aku , kedit tade nak mesej yayah . hukhuk ..

                   tuu laa yayah nak topap kan juai mahai , hehe , eskus mi , bukan aku lah kan nak mintak2 kat pakwe topap , sedar sikik , dia tu pakwe not suami . so tak perlu nak menanggung yee . hahahaa .. bosan , sumpah bosan nak gilaa , ajak mak kuar topap sat , mak tak bagi kuar . yelaa aku demam . manjaa betul . anak sape lah ni ~

                 hahaahaa , ho , tadi adaa la sorang ni call aku , amboi kemain lagi , rupanya ex aku , not pelastik kay ? but ex aku yang ke .. 3 tak silap aku , entah lupa plak aku , die mintak kapel dgn aku , apa ? dia buta ke kat fb aku adaa relationship ? heh nyampah aku . sukaa hati ayah tiri laki mommy diaa je kata aku tak jaga hati dia lah , sombong bagai .

               harus ke aku jaga hati dia ? sedangkan hati aku pon ko tak reti2 nak jaga . letih tahu nak layan kau . aku angkat call n bcakap dgn kau pon syukur dah . sopan lagi aku cakap , cuma macam nak tak nak je cara aku jawab soklan die . mungkin bab tu die tacing . hai , nasib kau lah labu . hati aku dah berpaling tadah dengan kau .

            skang hati aku dah kena ikat ketat2 dengan yayah . kita sayang dia gila2 .. tu kenyataan , and tu hakikat yang kau sendiri tak boleh ubah . ada faham ? actually lelaki ni , lelamaa dia fedap . aku pon dah naik fedap dengan perangai laki macam tu . hihii , and harap2 yayah pon bukan macam tu , aku harap shuk tu seorang yang pegang pada janji . amin .

           okay , kalau aku , KALAU ok . ter putus ke dengan shuk , aku tak nak dah couple , sedaya upaya aku tak nak .. tu jugak prinsip aku . huhuu , tapi aku mohon allah makbulkan doa aku , dapat bersama shukri hingga akhir hayat , dia lah lelaki pertama bahagiakan aku sebahagia-bahagianyaa . and dia jugak lelaki pertama yang dating dengan aku berdua -sahaja- , tanpa family . aku betul2 sayang dia .

          huhuu , aminn amiinn doakan kitaorang ya ? huhuu , im really2 in love with you sayang . rinduu sangat2 ni . hihiii .. swear lah diaa hensemm gilaa weyy , muka dia tu manis tau ? ceh3 . hehe , aku tak cintakan dia sebab dia hensem , tu pakej je k ? aku pun tak tau die tu hensem time couple dgn die. tengok2 gambar je laa .

         cinta muka buku je pon  . tak tau cemana ley terjebak plak kan ? hihii , anugerah allah , tak perlulah dipersoalkan , and tidak baik kita sia2 kan. so , selagi ada masa , selagi tu lah aku nak hargai dia , selagi tu aku nak bahagiakan dia , amin . mudah2 han ni bukan omong kosong je . cakap kena serupa bikin . hihi

#ILOVEYOUTOOMUCHSHUK! ~entah yg keberapa kalinya :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !