OKAIIIII FOIINEEE :p

              ASSALAMUALAIKUMM ..



                      HIKHUIK , entri kali ni aku buatt time aku dok sakit kepala and mesej si yayah cayang ni . hihiii .. so kalau adaa tersalah type tu harap maaf lah ye ? bukan sengaja pungg . hehehee , ha , sedangkan nabi ampunkan umat . ceh3

                     tak taw laaa awat jadi macam ni . rasa nak demam jee , dengan bibir pecah , wuuhuii sakit woo , nak mamam pon cannot , keciann kita :D . hihii , ehem, tadi kan kitaa on facebook si shuk auww , kita terbacaa , err bukan TER , tapi memang nak cek inbox die . hihii , tuptup , adaa from kawan baik kitaa .

                     shuk macam tak cayee jee kat aku ? bukan apa tau , dia tanya kat membe aku , cmana aku ley clash dengan plastik mangkuk hayun tu . ye arr si membe aku ni pun baru je putus dengan mamat gila tu . die tanye sebab die scroll keatas mesej  aku dengan plastik tuu , pergh . benda tuu lama dah . tapi yang kitorang clash ni tade kene ngene pon dengan dalam facebook .

                     sebab kitorang clash melalui fon . sumpah sakit aty nak ingat kat budak tu . hihii , tapi shuk cakap tadi nak dengar pendapat orang lain je . y must be like that eh ? alasan pon . huhuu , mula2 terkejut gak ah die tanya macam tu , sebab rasa macam lain , die tak caye aku ke ? tapi pkir2 balik , biarlah die ,, mungkin die ada sebab tersendiri kot ? huhu , come on mia ..

                   aku pun malas nak tanya lebih lanjut . mungkin tade mood sebab sakit malam ni , *hati pun sakit . but tadi lepas solat , alhamdulillah , okay .. huhuu , aku block semua ex bf aku punya facebook , dengan bantuan shuk . aku tak nak lah nanti shuk ragu2 kat aku . tak pe laa .  aku sanggup wat pe je . jenis aku bukan suka main2 hati orang , walaupun aku sakit hati , aku lantak lantakkan je , sebab tu la diary aku mesti ada ,

                 pape hal terus aku tulis kat situ , senang kan ? luah kat kertas , hati sape pun tak sakit . hati aku pun puas , and lagi satu airmata tu penawar segala stress or sakit hati aku , aku memang suka menangis . hihii , tapi aku tetap rock tau ~ apa2 pon , aku dah jatuh hati kat shuk . so aku nak openminded sikik . hihii , eh makin sakit plak bibir n pale aku ni .

               nak g spital ke tak eh ? hihii , lamaa aku tak ucap thanks kat korang sebab baca kisah kisah aku , aku rasa kalau aku ada blog dari tahun lepas , dah bleh wat buku rasaa nya ? cerita aku macam novel je , semua cinta . hehehee . entri kali ni tak bape nak menarik lah . slow je kan ? ikot mood lah , tengah sedih ni , hhiihii , okay aku yakin dalam fb bebudak labelkan aku dengan yayahkunyit (skype shuk) ni sweet couple .

            hehe , memang sweet pon , aku akui , tapi mesti ada onar sikik sikik kan ? biasa lah , sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri , hahaha , betul ke ? kesah plak aku . huhu , memang aku n shuk dah label kitorang suami isteri . bese ah baru romantik , ada anak dah . berangan actually , hihiii . so tade la bushan kan ?  ada je topik nak ceritaa ..

            aku puji lah , kalu nak ikotkan dia dulu masa mula2 kapel dgn aku , tade la romantik sangat , romantik tu adaa , tapi kureng sikik , nak bandingkan dengan skang , mak oi , bezaa berganda gitu . romantik gila , ayat dia sentiasa wat aku senang hati . huhuu , aku harap dia hargai aku , and aku betul2 hargai dia .

           iloveyou sayang . perkataan ni memang tak lekang lah . hari2 aku cakap kat dia , dia pon tak kurang jugak , melawak pon pandai , hihii , mungkin ada sesetengah pihak kata aku gedik laa , patu kate geli la , bagi aku , lumrah lah kan ? kalau nak kapel buat cara berkapel . tak de geli2 nyaa dengan pekataan love tu . watlek watpis . betul tak ? kalau nak dengar cakap orang sekeliling , aku tak sure kitorang akan happy . korang pon pikir yg samakan ?

         yelah , kebanyakan kritik dorang yg tak couple ni smua nye tak kena . so , aku pun pegang teguh dengan prinsip aku 'lantaklah deme nak cakap ape , asalkan aku bahagia' . tapi bagi yang tau sense orang kapel ni , rasanya dorang faham .

#aku crite sebab ada membe cakap gtu kat aku , kesah ? kbai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

hii !
baca je ?
komen la sikit . hikhuik !